Budget Parking

Ervaringen en beoordeling BudgetParking

Budget Parking biedt parkeer plaatsten aan op Schiphol Rijk en ze zijn slechts een aantal kilometers verwijderd van de Schiphol terminals. Met BudgetParking ben je in 3 minuten op vliegveld Schiphol Amsterdam.

www.budgetparkingschiphol.nl

Reserveren Bij BudgetParking

Op de website van BudgetParking kunt u heel eenvoudig en snel een parkeerplek reserveren. Het reservatie systeem ziet er erg duidelijk uit. In het reservatie systeem vult u dag in dat u aankomt bij BudgetParking en de dag dat u weer terug landt op Schiphol.

De website van BudgetParking geeft ons een professionele en duidelijke indruk. Alle informatie die we zochten, hebben we kunnen vinden.

Klik hier om te reserveren!

Afstand tot Schiphol

Budgetparking ligt op drie km van de vertrekhal. De reistijd is ongeveer 4 minuten. U reist via de filevrije cargoroute naar Schiphol.

Bereikbaarheid BudgetParking

Budget Parking is 24 uur per dag bereikbaar. Als u midden in de nacht moet vliegen dan kunt u de auto ook ‘s nachts kwijt bij BudgetParking. De shuttle bus rijdt ook 24 uur per dag naar Schiphol.

Overdekt Parkeren

Als één van de weinige parkeer garages biedt BudgetParking overdekt parkeren gratis aan! Een heel goed punt wat ons betreft omdat parkeren al duur genoeg is!

Betalingsmogelijkheden

Parkeren bij BudgetParking kunt u betalen met uw pin pas of contant. U betaald wanneer u de auto brengt.

Voordelen Budget ParkingSchiphol

  • Gratis uw reservering annuleren, tot 12 uur van te voren.
  • U betaald bij het afleveren van uw auto
  • Slechts 3 minunten rijden van Schiphol
  • Gratis overdekt parkeren
  • De gratis shuttle bus brengt u direct naar de vertrekhallen
  • Klik hier om te reserveren!

Contact gegevens BudgetParking

BudgetParking Schiphol, Boeing avenue 30, 1119 PE, Schiphol-Rijk

www.budgetparkingschiphol.nl

Ervaringen met BudgetParking

Wat zijn uw ervaringen met Budget Parking?

Klik hier om te reserveren!

Tarieven BudgetParking

Alle prijzen van BudgetParking zijn inclusief 19% BTW. Dit wordt ook duidelijk vermeldt op hun website zodat we weten waar we aan toe zijn zonder dat bij terugkomst ons een verassing staat te wachten.

  • 1 of 2 dagen € 34,50 vast bedrag
  • 3 of 4 dagen € 39,50 vast bedrag
  • 5 of 6 dagen € 47,50 vast bedrag
  • 7 dagen € 52,50 vast bedrag
  • Vanaf de 8e tot de 15e dag € 7,50 per dag
  • Vanaf de 15e dag € 5,00 per dag
5 Total Score

8.5Editor's score
Locatie
8.5
Prijs
9
Afstand
8.5
Personeel
8
Service
8.5
2.6User's score
Locatie
2.5
Prijs
4.4
Afstand
3.7
Personeel
1.4
Service
1.2
Add your review  |  Read reviews and comments

49 Comments
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Add your review
  1. Lees het onderstaande verhaal :

    Op 18 dec. j.l. heb ik u een mail gestuurd i.v.m. terugbetaling van 1 week parkeren, met uitleg waarom.

    Tot op heden heb ik nog géén antwoord ontvangen.

    Het betreft het contract, met reserveringsnummer 24479.

    Deze reservering voor twee weken is door mij vooruitbetaald , contant € 112.50 , op 07 nov. 2009.

    Kwitantie is aanwezig.

    Door omstandigheden (ziekte + overlijden moeder) moest ik mijn vakantie afbreken en één week eerder terugkomen.

    Op 14 nov. 2009 heb ik dus mijn auto weer opgehaald.

    Op de vraag of ik de niet gebruikte week terug kon krijgen werd bevestigend geantwoord.

    We reden dan ook op de terugweg lands Quick-parking om dit te regelen.

    Aldaar aangekomen kon volgens dhr. Bart Mocking niet contant worden terugbetaald , het geen mij erg bevreemde !

    Contant betalen kan wel , maar contant terugkrijgen kan niet ???

    Het zou wel op mijn rekening worden teruggestort.

    Door Bart werd het volgende opgeschreven :

    1 week terugbetalen aan F.de Bree te Roden, Postgiro xxxxxxx, contractnr.24479.

    Ik ging er voetstoots vanuit dat dit ook zou geschieden, echter tot op heden is er nog niets gebeurd.

    Bij deze wil ik u middels dit tweede schrijven toch manen om actie tot terugbetaling te ondernemen.

    Ik hoop dan ook zo snel mogelijk iets van u te horen,

    Hoogachtend,

    F.de Bree

    P.S. Nu 04-01-2010 nog steeds géén enkele reactie !

  2. Zaterdag 16 jan. 2010

    Nog steeds géén antwoord.

    Slechte zaak van BUDGET PARKING !!

    Advies : Géén zaken mee doen, komen hun afsraak niet na.

    F.de Bree

  3. Woensdag 10 feb. 2010

    Tot mijn grote vreugde zag ik vandaaag een bijschrijving van €112.50 op mijn rekening voor 2 weken parkeren.
    Daarom nu toch hulde voor de prima afwikkeling van het bovenvermelde probleem.

    Hierbij de “warme douche” voor BUDGET, cq. QUICK PARKING !!

    F.de Bree

  4. @ F. de Bree,

    Geweldig nieuws, ben blij dat het alsnog goed opgelost is!!

  5. Ik vond de ervaring met budget/quick parking erg teleurstellend!
    Ik had een plek in de overdekte parkeergarage geboekt maar bij aankomst bleek het te gaan om een onoverdekt parkeerterrein. Aangezien het een onbewaakt/onbemand parkeerterrein betrof kon ik hier niemand over aanspreken. Toen ik dit meldde aan de chauffeur van het busje was de reactie dat de overdekte garage waarschijnlijk was volgeboekt en dat je dan automatisch op een parkeerterrein wordt geplaatst. Dit werd echter niet aangegeven op de website! Ik moest op de terugweg volgens de chauffeur maar even langs het kantoortje gaan om te kijken of ik nog geld terug kon krijgen.
    Op de terugweg kaartte ik dus de issue opnieuw aan bij de chauffeur. Deze meldde mij dat achteraf gezien er wel een mogelijkheid was geweest om mijn auto overdekt te parkeren. De chauffeur vond het vreemd dat de chauffeur op de heenweg daar niets van afwist. Zij zou het terugkoppelen en er iets mee gaan doen.
    Ik had gehoopt nog iets van excuses van budgetparking te mogen ontvangen maar helaas.

  6. Budget park presteert onder de maat met name op de volgende punten:
    – Overvolle slecht georganiseerde parkeerplaats met schots en scheef geparkeerde auto’s waardoor ongelukken in een klein hoekje zitten.
    – Onbeschoft niet klantvriendelijke uitbaters / personeel, die niet terug deinzen om de klant uit te schelden;
    – De gemaakte afspraken worden niet nagekomen met betrekking tot ophalen van het vliegveld;
    – Chauffeur zitten niet handsfree te bellen achter het stuur tijdens het rijden;

    Overall zeker geen aanrader.

    Met vriendelijke groet

    Kees

  7. Waardeloze ongestructureerde en ongeorganiseerde bende bij het ophalen van de auto. Heb ongeveer een uur moeten wachten alvorens in te kunnen stappen ivm ruzie met andere klanten. Degene met de grootste mond stapten gewoon in en wachtten hun beurt niet af. Maar het was dan ook oncontroleerbaar wie het eerst aan de beurt was om in te stappen. Totaal geen regie of enige begeleiding bij de vertrekhal.
    Zal nooit eer gebruik maken van deze zg organisatie.

  8. Lees hieronder de mail die wij 5 dagen nadat wij alweer thuis waren ontvingen.

    “Onlangs heeft u bij ons een parkeerplaats gereserveerd. Volgens onze gegevens bent u niet geweest.

    Normaal gezien bent u verplicht 100% van het parkeertarief alsnog aan ons te betalen. Wellicht bent u de reservering vergeten of heeft u ons niet kunnen vinden of is er iets anders voorgevallen. We brengen u 50% van het totale bedrag in rekening deze keer. Een volgende keer zal wel 100% van het bedrag in rekening worden gebracht.

    Zie hier de link naar uw reservering:
    http://www.budgetparkingschiphol.nl/?i=fc8ac06139d3cbf9cde0dcdbba8ddc63

    Gelieve 50% van het bedrag per omgaande over te maken op rekening nr 11.36.18.964 tnv ‘parking’ o.v.v uw reserveringsnummer. Indien u niet binnen 3 weken uw betaling gedaan heeft, zal het bedrag verhoogd worden met de hiervoor geldende wettelijk bepaalde rente. Mocht u wel hebben betaald dan vragen wij u vriendelijk hier een bewijs van toe te sturen.

    Mocht u vragen hierover hebben kunt u het beste een reply op deze mail sturen. We nemen dan zo spoedig mogelijk telefonisch of per email contact met u op.

    We hopen u een volgende keer wel te zien. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Marit Jobels

    Budget Parking Schiphol – Goedkoop , snel en comfortabel parkeren bij Schiphol!

    Budget Parking B.V.
    Kruisweg 381
    1437 CH Schiphol-Zuid”

    Lekker zo’n mailtje, met dreigende taal. wij zijn uiteraard niet van plan te betalen. Het is de tweede keer dat wij gebruikt maakten van Budget Parking, maar tevens ook de laatste keer…………..

  9. Reply
    Johannes van Bemmelen July 22, 2011 at 9:22 am

    Het ging lekker vlot. Ze reden speciaal voor ons dus we hoefden niet op anderen te wachten. Aardige mensen, een echte aanrader

  10. Wat een service! Een half uur bellen en nog geen contact kunnen leggen om opgehaald te worden met het busje. Maar een taxi genomen voor slechts (!!!) 20 Euro. Bij aankomst bllek de auto volgepoept door vogels te zijn. Mooi, dat overdekte parkeren.
    Dit was eens, maar nooit weer!!!

  11. Let op dit is hetzelfde bedrijf als Quickparking
    Busjes hebben beide namen erop staan en 0900 nummer is hetzelfde.
    Zie mijn en andere zeer slechte ervaringen daar.

    NIET DOEN!!!!!!!

  12. Op zich geen slechte ervaring met Budget Parking alleen op de website staat dat je geen auto sleutel hoeft in te leveren moet je echter wel.

  13. gewoon buiten parkeren, een paar keer het terrein rondrijden om passagiers te verzamelen, langdurige procedure om ter plekke alsnog te betalen. Men houdt zich in het geheel niet aan de aanprijzingen die Budget parkeren op zijn website over de aangeboden diensten aangeeft. Men reageert gewoon niet op emails met vragen c.q. klachten.
    Kortom: NIET DOEN!!! Je hebt bijna net zo veel tijd nodig om op SHL te komen als met de trein vanuit Rotterdam, je wordt zo maar ergens gedropt(ondanks dat men vluchtgegevens moet opgeven bij reservering), dus de loopafstand is ook geen issue. Nee, dit bedrijf is geen reclame voor de goede parkeerbedrijven op SHL. Nogmaals: NIET DOEN!!!

  14. Waardeloze zooi overdekt parkeren als je je eigen autohoes meeneemt. Kwamen om 3.45 uur aan toen stonden er al 30 personen te wachten op de shuttlebus die niet kwam opdagen. Sommige mensen stonden al 3 kwartier te wachten Zijn toen naar P3 gereden. Nooit geen budgetparking meer wat een ongeorganiseerde klerebende is dat
    Advies NIET DOEN

  15. Gisteren ruim een half uur in de kou en regen op het busje van Budget parking staan wachten. Heel wat langer dan de beloofde enkele minuten zoals vermeld op de parkeerticket.Nog een keer gebeld…er werdt maar meteen vanuit gegaan dat we niet bij de goede locatie stonden.Chauffeur liet me niet uitpraten( meerdere keren geprobeerd om mijn verhaal te doen), hij zei dat we maar een klacht via de site in moesten dienen.Lomp personeel!
    DE EERSTE EN LAATSE KEER BIJ BUDGET PARKING
    Ik heb echt geen zin om na een vakantie me te laten afblaffen door een chauffeur

  16. Had evenals eerdere recensist gereserveerd voor overdekt parkeren. Kreeg ook de opmerking dat die ‘dan wel vol geweest zou zijn’. Aangezien men geen tijd heeft hierover te discussieren i.v.m. vluchtschema neem je hier dan genoegen mee.
    Bij terugkomst idd ook meer dan een half uur in de snijdende kou staan wachten, net terugkomend uit een warm land. Na meerdere telefoontjes eindelijk opgehaald.
    Geen pretje.

  17. In Oktober 2012 gebruik gemaakt van de service.
    Locatie was even lastig vinden aangezien het parkeer terrein gedeeld wordt.
    Maar binnen een paar minuten reed het busje voor.
    Op de terugweg, erg lang staan wachten.
    Niet fijn als je met een baby van 12 maanden in de kou ruim een half uur staat te wachten of het busje komt.
    Ook stonden er opeens veel meer mensen.
    Laat dan meerdere busjes rijden ipv dat mensen weer heel lang moeten wachten.

  18. Houd er rekening mee dat je bij Budget Parking/Quick Parking met kleine busjes van max 8 personen wordt vervoerd. In de praktijk kunnen er maar 6 personen mee vanwege de krappe bagageruimte van de busjes. Dit betekent dat je zowel op heen- alsook op de terugweg lang moet wachten op het busje. Chauffeurs rijden onverantwoord hard. Er zijn andere parkings waar je met grote bussen wordt vervoerd, je niet van tevoren hoeft te bellen om opgehaald te worden. Smartparking bijvoorbeeld.
    Dit was m’n eerste en laatste keer bij Quick Parking

  19. Onbeschoft, langwachten bij Budget Parking. Dit jaar gekozen voor “Happy Parking”, goede service, binnen 4 min. op Schiphol en qua prijs ook nog eens de voordeligste. Bravo
    ” Happy Parking “

  20. Super service met Budget Parking, heen binnen twee minuten na ons telefoontje een busje en snel op Schiphol, terug om 02.00 uur in de ochtend stond konden we direct instappen en waren we in no time bij onze auto.

    Erg vriendelijk en supersnelle service, prijs is zeer redelijk, retourtje Schiphol met taxi kost meer.

    Ik vind het een aanrader, volgende keer voor ons zeker weer Budget Parking

  21. Wat een belabberde instantie! Een reservering is gedaan op mijn naam en er wordt nu gevraagd dit per direct te betalen. Emails worden niet op gereageerd. Gezien de veelal negatieve reacties die ik hier lees is het een ongestructureerd bedrijf welke niet met mensen om kunnen gaan.

  22. Wat een takke zooi daar het parkeerterrein lijkt wel militair oefenterrein grote kuilen in de weg als de busjes zich draaien dan rijden ze hard weg dan hoor het zand cq grind tegen de auto’s op stuiten goed voor de lak chauffeur bellen niet handsfree lang wachten onvriendelijk personeel dat zal wel stress zijn door veel mensen weinig plaats . DUS GEWOON NIET DOEN !!!!

  23. Ophalen van de auto op Schiphol door BudgetValet ging prima. Er werd niets genoteerd??
    Bij terugkomst van ons op Schiphol werd de auto gebracht en zag ik een behoorlijke kras en deuk op het linker portier. De medewerker die de auto bracht zei al direct dat het oude schade was en verder moest ik maar een mail sturen. Kans op verhaal was klein omdat in de voorwaarden stond dat alles eigen risico was.
    Mail gestuurd, maar totaal geen reactie.
    Nooit meer Valet parkeren bij hun. Komen totaal niet professioneel over. Was 30 kilometer gereden met de auto, terwijl de parkeerplaats bij Schiphol zou liggen !?

  24. Een grote afrader. Goedkoop is duurkoop. Chauffeur was te laat en daardoor miste ik mijn vlucht. Terrein vies en modderig. Ik heb 4 keer moeten bellen, waarvan 1 keer om het te kunnen vinden. Uiteindelijk heb ik €300 extra moeten betalen voor nieuwe vluchten. Dit bij ze gedeclareerd en vervolgens geven ze niet thuis. Inmiddels een aantal keren gevraagd waarom de manager mij niet terugbelt. Het ergste vind ik dat ze de schuld van het te laat komen in mijn schoenen schuiven!

  25. 4.9
    Locatie
    90
    Prijs
    100
    Afstand
    100
    Personeel
    100
    Service
    100

    Schappelijke prijs, snel gebracht alsook opgehaald (beide in de nachtelijke uren!), zeer dicht bij Schiphol, de herinnerings-smsjes zijn fijn.

    Meer geasfalteerde wegen/parkeerplaatsen (ivm bij regen modder), ik had gelukkig tevoren gekeken op google maps anders is de entree (inderdaad) iets wat lastig te vinden (mn voor mensen als SASKIA die denken dat een goede voorbereiding betekent de koffer vol proppen met veel kleding en make-up), navigatiesysteem vanaf afrit snelweg ‘van slag’ (wsl oude kaart/nieuwe wegen), gelukkig reed ik direct goed (inderdaad goed de instructies volgen (SASKIA)) maar is mijns inziens goed voorstelbaar dat sommigen er niet direct/goed kunnen komen, ophaalbelletje/0900 nummer is totaal overbodig: het bandje zegt precies voor wat al op het reserveringsformulier staat, terwijl het er wel zodanig staat dat je denkt na het ophalen van de bagage echt te moeten bellen.

    + PROS: Schappelijke prijs, snel gebracht alsook opgehaald (beide in de nachtelijke uren!), zeer dicht bij Schiphol, de herinnerings-smsjes zijn fijn.
    - CONS: Meer geasfalteerde wegen/parkeerplaatsen (ivm bij regen modder), ik had gelukkig tevoren gekeken op google maps anders is de entree (inderdaad) iets wat lastig te vinden (mn voor mensen als SASKIA die denken dat een goede voorbereiding betekent de koffer vol proppen met veel kleding en make-up), navigatiesysteem vanaf afrit snelweg 'van slag' (wsl oude kaart/nieuwe wegen), gelukkig reed ik direct goed (inderdaad goed de instructies volgen (SASKIA)) maar is mijns inziens goed voorstelbaar dat sommigen er niet direct/goed kunnen komen, ophaalbelletje/0900 nummer is totaal overbodig: het bandje zegt precies voor wat al op het reserveringsformulier staat, terwijl het er wel zodanig staat dat je denkt na het ophalen van de bagage echt te moeten bellen.
    Helpful(0) Unhelpful(3)You have already voted this
  26. 2
    Locatie
    60
    Prijs
    60
    Afstand
    60
    Personeel
    10
    Service
    10

    Lange wachttijd voordat we werden opehaald door een slecht Nederlands sprekende chauffeur die niet erg vriendelijk overkwam. Nam geen moeite om onze koffers in de auto te laden. Er werd geen woord gewisseld. Slechte zaak. Het was erg koud en geen mogelijkheid om ergens overdekt te wachten. De shuttle had maar één uitstapplek en wij moesten een eind lopen om bij de juiste gate te komen. Ook bij terugkomst een lange wachttijd terwijl op de bevestiting staat dat je “spoedig wordt opgehaald”. Bellen heeft dan ook geen zin. Wederom te woord gestaan door een slecht Nederlands sprekend persoon. Voor mij geen Budgetparking meer

    + PROS: Redelijk geprijst en locatie makkelijk te bereiken
    - CONS: Slechte service. lange wachttijden
    Helpful(1) Unhelpful(1)You have already voted this
  27. Nooit meer

    Aankomst bij parking L , knop om aantemelden verborgen tussen diversen bedrijven die ook gebruikt maken van parkeergarage.
    Verbinding met centrale lukt niet , veel herrie maar niets te verstaan.
    Slagboom gaat wel open, hoera parkeren .
    Waar komt de bus ?
    In de gehele straat geen bord met halte plaats budgetpark
    Wachten maar we waren toch vroeg na half uur toch maar eens bellen.
    06 twee maal ingesprek , derde maal werd de telefoon uitgezet.
    0900 nummer was bandje met voorkeur nummers waar je niet mee verder kwam.
    Na weer een half uur een busje , gelukkig.
    We konden niet mee, onze bus kwam met vijf a tien minuten.
    Na weer 20 minuten wachten kwam er een lege taxi langs van het hotel daar mee naar schiphol a 18 euro, vliegtuig wacht niet .
    Na week Lissabon staat chauffeur die mij niet wilde mee nemen te wijzen waar pendelbus staat .
    Aangekomen bij parkeer plaats L ,was de richting van de chauffeur die mij niet mee nam wel richting schiphol . go#%}*^$£~me

    Betaal volgende keer wel meer en ga naar P3 met pendelbus

  28. 1.2
    Locatie
    10
    Prijs
    60
    Afstand
    30
    Personeel
    10
    Service
    10

    Niet doen!!
    De parkeerplaatsen waren vol en er was geen bewaking aanwezig. Na 15 minuten rondgereden te hebben maar gekozen om elders te parkeren.
    30 minuten voor aankomst gebeld dat ik eraan kwam, maar de medewerker reageerde enkel bevestigend (“het is goed dat u eraan komt”). Hij zei niet dat er (even?) niemand was, niet waar ik mn auto evt kon parkeren (op aanraden van een andere klant de tweede parkeerplaats gevonden).
    Wij hebben wel betaald, maar zij voldoen op hun beurt aan geen van hun verplichtingen. Helaas dat we daar pas ter plekke achter kwamen. De auto elders geparkeerd, maar van van ons geld nog niets gezien. Reacties op mails krijg ik niet.

    + PROS: Goedkoop
    - CONS: Parkeerplaats volGeen bewakingNa betaling geen enkele reactie op vragen/mails
    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  29. Op 18/8/16 terug van vakantie en kregen te horen van de mensen van de parking dat onze auto platte batterij had en dat ze het nodige moesten doen. Wij stonden perplex want we hadden nog maar een nieuwe batterij laten steken in februari 2016. Toen ze toekwamen met onze wagen ging er geen enkele deur niet meer behalve die van de chauffeur. Dit hebben we genoteerd op papier, want dit was natuurlijk niet toen we onze auto gingen afzetten. ‘s Anderendaags onmiddellijk een mail gestuurd naar de parking dat onze auto hiervoor naar de garage is en pas op 27/8/16 van hen een antwoord teruggekregen dat dit probleem bij ons ligt, omdat we onze auto niet goed onderhouden!!!!! Heb hen alles doorgemail van fakturen van onderhoud, eveneens als die van de batterij. Heb probleem is dat een van hun mensen waarschijnlijk iets van lichten laten opstaan heeft en het alarmsignaal niet gemerkt heeft en omdat onze wagen zolang stil gestaan heeft, hebben wij een kortsluiting in ons systeem van de wagen gekregen en hebben we enorm veel kosten aan de wagen, maar van BudgetValet horen we HELEMAAL NIKS!!!! Ga de pers inschakelen.

  30. BESTE MENSEN PARKEER UW AUTO NOOIT BIJ BUDGETVALET!!!

    Onlangs hebben wij onze auto bij budgetvalet geparkeerd en bij terugkomst hadden wij enorm veel schade aan onze voorbumper. De chauffeur die de auto terugbracht is gewoon gevlucht en telefonisch kregen wij te horen dat wij toch niet konden bewijzen dat zij dat gedaan hebben dus het was ons woord tegen die van hen. Bij de garage is een schade van 400 euro geconstateerd en uiteraard moet budgetvalet daar niets van weten. Ze zijn niet verzekerd en willen daarom niks meer van ons horen. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd en als ik ze bel word ik doorverwezen naar de mail want zij gaan daar niet over. Het was een nieuwe auto en er zat niet 1 krasje op.

    Beste mensen betaal aub iets meer aan Schiphol in plaats van je auto aan turken te vertrouwen!!

  31. NOOIT WEER!!!

    Net als meerderen hebben wij onze auto ook met schade teruggekregen. Het ging om een BMW 5 serie.
    de auto was nieuw en had nergens schade. Wij kregen de auto met schade terug ( 369,- euro schade).
    Telefonisch kreeg ik te horen dat dit wel vaker gebeurt en dat ik het toch niet kan bewijzen dat het er eerder niet op zat. bovendien is er met onze auto 400 kilometer gereden. Ik kan me niet voorstellen dat ze de auto in Limburg parkeren dus er is ook privé mee geren.

    Vertrouw je auto nooit aan ze toe!

  32. 1.4
    Locatie
    40
    Prijs
    40
    Afstand
    40
    Personeel
    10
    Service
    10

    NEEM DIT BEDRIJF NOOIT!!!

    Op de heenreis is het goed verlopen en moesten we even wachten dat kan gebeuren en deze medewerker was zeer vriendelijk en netjes.

    Maar de terugreis was werkelijk een drama.

    Wij belde gelijk toen we geland waren er werd ons mede gedeeld dat het 30 min zou duren, na drie kwartier toch maar eens gebeld met de vraag waar onze auto blijft, het was erg druk dus kon het nog wel eventjes duren. Ondertussen hoorden we ook steeds meer mensen om ons heen klagen en bellen, ik kreeg ook al heel snel in de gaten dat dit bedrijf zwaar onderbezet was, want een jongen werd opgehaald en kwam een ruim half uur later terug met iemand anders zijn auto en die mensen waren al ruim anderhalf uur aan het wachten.

    Ik maar weer eens na 40 minuten gebeld en er werd weer gezegd dat het erg druk was. Ik heb toen gemeld dat dit geen steil en dat ze van te voren toch weten dat het druk is aangezien je weet hoeveel auto’s er komen en gaan en daar plan je dan je personeel toch op in?
    Begint die persoon ineens te schreeuwen door zijn telefoon dat het zijn bedrijf niet was en vervolgens de telefoon er op gooit. daarna nog ruim 20 minuten moeten wachten. Volgende keer liever wat meer betalen of toch maar weer een taxi nemen, want Budget Valet neem ik nooit meer.

    + PROS: Redelijk geprijst
    - CONS: ServiceBrutaal personeelONBETROUWBAAR
    Helpful(2) Unhelpful(0)You have already voted this
  33. 1.5
    Locatie
    20
    Prijs
    100
    Afstand
    20
    Personeel
    10
    Service
    0

    meest slechte valet parking ooit. 40 minuten wachten op een auto. ongelofelijk! kan beter naar huis looen dan met deze onbetrouwbare toko werken!

    Helpful(2) Unhelpful(0)You have already voted this
  34. DOE HIER GEEN ZAKEN MEE!

    Ik dacht mijn auto in goede handen te geven maar hier dacht ik na mijn vakantie snel anders over. Ik had betaald voor overdekt parkeren maar zag bij terugkomst van mij auto bladeren over de gehele auto verspreid. Hierop besloten mijn dashcam uit te lezen en wat ik zag was schrikbarend. Bij afgifte van mijn auto is er door een van die klojo’s enorm veel met mijn auto rondgereden, ze zijn naar een vreemd huisje gereden waar iemand uitstapte en weer instapte en vervolgens zijn ze weer met MIJN auto teruggereden naar Schiphol en hebben ze daar wat staan wachten en kletsen. Even later zijn ze weer gaan rijden richting een verlaten terrein waar een enorme hoeveelheid auto’s geparkeerd stond en waar mijn auto tussen gezet is. En ja dus echt buiten in de open lucht terwijl ik extra betaald heb voor een overdekte parkeerplaats!! Daar komt nog eens bij dat ik heb geluisterd naar de gesprekken die in mijn auto gevoerd werden, en hoorde hier geluiden over sleutels kopiëren auto’s terughalen etc. Al deze beelden heb ik bewaard en overweeg hiermee richting de politie te stappen. Ik betaal GVD voor een veilige plek van mijn auto en verwacht dat deze per direct netjes geparkeerd wordt en weer van zijn plek komt als ik terug ben van vakantie! Ik betaal niet voor plezier ritjes en weet ik veel wat voor andere dingen! En Ohja, selfies en foto’s maken van mijn auto ben ik ook niet van gediend! Raar volk! Niet hier parkeren als jou auto je dierbaar is.

  35. 0.3
    Locatie
    10
    Prijs
    20
    Afstand
    0
    Personeel
    0
    Service
    0

    Te laat, onbeschofte, agressieve medewerker.
    Eén keer, nooit weer!

    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  36. 0.4
    Locatie
    10
    Prijs
    10
    Afstand
    10
    Personeel
    10
    Service
    0

    Erg slecht! Ik heb een uur staan wachten op de bus en moest daarna nog 15 min in de bus zitten. Bijna mijn vlucht gemist!

    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  37. 1.6
    Locatie
    20
    Prijs
    60
    Afstand
    50
    Personeel
    20
    Service
    10

    Auto met schade terug, duidelijk nieuwe krasjes
    Wordt erkend,
    Contact zal worden opgenomen
    Noooit meer iets van gehoord
    Helaas bleek dat dienstverlening door derden niet onder de rechtsbijstandverzekering module verkeer valt maar onder de module consument
    Wat een bofferds zijn ze toch, die budgetvalet entrepreneurs

    + PROS: Auto met schade terug, duidelijk nieuwe krasjesWordt erkend,Contact zal worden opgenomenNoooit meer iets van gehoordHelaas bleek dat dienstverlening door derden niet onder de rechtsbijstandverzekering module verkeer valt maar onder de module consument Wat een bofferds zijn ze toch, die budgetvalet entrepreneurs
    - CONS: Auto met schade terug, duidelijk nieuwe krasjesWordt erkend,Contact zal worden opgenomenNoooit meer iets van gehoordHelaas bleek dat dienstverlening door derden niet onder de rechtsbijstandverzekering module verkeer valt maar onder de module consument Wat een bofferds zijn ze toch, die budgetvalet entrepreneurs
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  38. 0.5
    Locatie
    10
    Prijs
    10
    Afstand
    10
    Personeel
    10
    Service
    10

    laat je auto niet bij deze bedrijven staan !! Ik werk op schiphol en ze zetten tientallen autos bij ons voor de deur en laten ze vervolgens uren staan. Het is een blauwe zone gebied en ze komen om het uurtje de schijven verzetten !!! Het is ook hoe ze met de autos rijden, snel, asociaal en geen manieren !
    Het gaat vooral om Budget parkeren, cheap parking, easy parking en park en fly !

    + PROS: geen
    - CONS: veel
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  39. 1.4
    Locatie
    40
    Prijs
    40
    Afstand
    40
    Personeel
    20
    Service
    0

    De website van Budget parking lijkt zo mooi en het klinkt zo goed, maar niets is minder waar. We konden de locatie erg moeilijk vinden, het staat slecht aangegeven. Vervolgens konden we door ons aan te melden bij een intercom naar binnen rijden. De parkeerplek zelf was netjes en overdekt. Bij de intercom werd gezegd dat een collega onderweg was naar de slagboom om ons op te halen. Na een kwartier hebben we ons weer bij de intercom gemeld (ook om te checken of we wel goed stonden) en werd weer gezegd dat de collega eraan kwam. Na 25 minuten was er nog geen bus en werd de intercom niet meer beantwoord. Na een half uur was de bus er eindelijk die er sowieso 10 minuten over doet (wij hadden geen files, oponthoud o.i.d.). Op de terugweg hadden we geluk dat de bus al klaar stond. De buschauffeur was de hele weg handsfree met een collega aan het bellen en vergat bij onze parkeerlocatie te stoppen. Nadat we dit hadden aangegeven is hij alsnog gestopt, maar was toen wel enigszins chagrijnig omdat er een auto achter de bus stond.

    Wij nemen de volgende keer de trein!

    - CONS: Je ziet geen personeel van budgetparking, alleen contact via intercom of telefoon.Locatie is slecht aangegeven, moeilijk te vinden. Lang wachten op shuttlebus.Op de terugweg werd niet bij onze locatie gestopt, de chauffeur heeft halsoverkop moeten stoppen toen we dat aangaven.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  40. 0.2
    Locatie
    0
    Prijs
    10
    Afstand
    10
    Personeel
    0
    Service
    0

    Noooiiiit doen dit zeer slechte bedrijf. Goedkoop is duurkoop kom ik achter. S nachts aangekomen was er niemand te bereiken na 8 keer bellen. Hebben taxi moeten nemen naar parkeerplek. Toen we daar gearriveerd waren, belde de chauffeur met de mededeling dat er een ongeluk was gebeurd en de bus over de kop was gegaan. Dan denk je, dat zou nog kunnen. Maar na verschillende mails waarop geen antwoord met de vraag om extra kosten van de taxi te vergoeden, niemand thuis. Jammer dat ik niet eerst de reviews heb gelezen, maar voeg er graag één aan toe… niet doen dus dit bedrijf!

    + PROS: Noooit doen dit zeer slechte bedrijf. Goedkoop is duurkoop. S nachts aangekomen was er niemand te bereiken. Hebben taxi moeten nemen. Toen we op parkeerplaats gearriveerd waren, belde ze met de mededeling dat er een ongeluk was gebeurd en de bus over de kop was gegaan. Verschillende mails, niks meer van gehoord en geen vergoeding van extra taxi kosten. Jammer dat ik niet eerst de reviews heb gelezen maar voeg er graag een toe... niet doen dus
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  41. 1.2
    Locatie
    20
    Prijs
    40
    Afstand
    60
    Personeel
    0
    Service
    0

    Vreselijk bedrijf! Ruim 50 minuten moeten wachten op de shuttlebus waardoor we onze vlucht net niet gemist hebben. Telefoonnummers werken niet, noodnummer ook niet. Vreselijk stressvol begin van je vakantie. Zeer onvriendelijk personeel!!

    + PROS: Vreselijk bedrijf! Ruim 50 minuten moeten wachten op de shuttlebus waardoor we onze vlucht net niet gemist hebben. Vreselijk stressvol begin van je vakantie. Zeer onvriendelijk personeel!!
    - CONS: Lang wachten op shuttlebus, onvriendelijk personeel, slecht parkeerterrein.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  42. 2.5
    Locatie
    70
    Prijs
    80
    Afstand
    80
    Personeel
    10
    Service
    10

    Budgetparking: slecht sturende buschauffeur. Zowel heen- als terug. Lang wachten bij terugkomst. Als je belt waar ze blijven kost dat 90 cent per gesprek. BELACHELIJK!

    + PROS: Afstand
    - CONS: Bus slecht herkenbaar. Bus stopt niet op goede plek bij Schiphol, waardoor je deze mist bij de terugreis naar de P.Lompe chauffeur.
    Helpful(0) Unhelpful(1)You have already voted this
  43. 1.1
    Locatie
    10
    Prijs
    60
    Afstand
    30
    Personeel
    0
    Service
    10

    Helaas is het absoluut niet waard om hier je auto te parkeren..het ophalen is al een drama omdat je lang moet wachten en bij terug komst op Schiphol was het drama nog groter..40min wachten en een verschrikkelijk volle bus waar de mensen letterlijk strak tegen wlkaar moesten staan om de mensen mee te krijgen.
    Je kan 16X bellen maar wordt gewoon niet opgenomen..
    Erg jammer had beter naar P3 kunnen rijden waar je meer zekerheid heb dat je een bus treft of dat je wordt opgehaald:-(

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  44. 0.6
    Locatie
    10
    Prijs
    10
    Afstand
    20
    Personeel
    10
    Service
    10

    Nooit meer via dit bedrijf! Telefonisch totaal niet bereikbaar en klachtenafhandeling zeer ondermaats. Nooit meer! Zeer teleurstellend

    - CONS: zie reactie
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  45. 1.5
    Locatie
    10
    Prijs
    40
    Afstand
    80
    Personeel
    10
    Service
    10

    Wat een klote bedrijf. Bijna de vlucht gemist nadat de eerste (halfvolle) bus voor onze neus wegrijdt. Toem de tweede bus er eindelijk was, duurde het nog minstens een halfuur vooraleer we überhaupt de parkeerplaats af waren. 1 gouden tip: geef een beetje meer uit voor iets wat wel functioneert.

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  46. 0.8
    Locatie
    10
    Prijs
    40
    Afstand
    10
    Personeel
    10
    Service
    10

    Wat een verschrikkelijk bedrijf. Je moet minstens een half uur wachten op een.bus en de bus doet minstens een half uur erover om naar luchthaven te rijden. Als je dan nog eens de pech hebt dat de bus vol is, ben je weer vertrokken voor een uur extra wachten. Echt een slecht bedrijf, nog nooir meegemaakt.

    + PROS: Geen
    - CONS: Alles is slecht, best vermijden.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  47. 1
    Locatie
    20
    Prijs
    20
    Afstand
    20
    Personeel
    20
    Service
    20

    Slechte ervaring gehad. Het duurt lang voordat we werden opgehaald en daardoor konden we extra bijbetalen en dus nog veel ge is betaald.

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this

Leave a reply

Your total score